Friday, August 15, 2008

Opruimen

[Zonnig] Vandaag ruimde ik alles op en zette het allemaal in de woonkamer. Ik liet het een tijdje staan daar. Want vandaag begon ik me kamer opnieuw in te richten. Het was niet zo goed gegaan en ik had geen zin meer om verder te denken. Omdat ik al genoeg hoofdpijn heb om aan welke spullen ik moet weggooien en wookamer te veranderen. Aan de andere kant, zat ik ook te denken aan mijn toekomst. Waar zal ik toch gaan wonen? Dat weet ik niet zeker. Ik weet toekomst is nooit te voorspellen, maar het geeft mij een stom gevoel. Ik ga dus nu verder met mijn studie met zonder vaste toekomst gedachte. Maar het is wel zo dat ik dan eerst me MBO compleet haal en dan gelijk een school zoeken op de HBO.

1 Comments:

At 9:06 AM, Blogger Levi Siem said...

De toekomst is de toekomst dus niet nu, niemand kan in de toekomst kijken dus wie zal het zeggen wat er daar gebeurt? jij in iedergeval niet, ik ook niet dus we hoeven ons geen zorgen te maken over de toekomst die toch alle kanten op gaat, we moeten osn richten op wat we nu kiezen en willen doen zo dat we klaar zijn voor de toekomst :D - by levi's

 

Post a Comment

<< Home